Telefon Rehberinden Numara Silme Kılavuzu: En Çok Kullanılan Bahaneler

Yakın zamanda cep telefonlarını büyük bir tehlike bekliyor. BİRŞEY olacak ve rehberdeki TÜM numaralar silinecek  Bu kıyıma sizler de şahit olacaksınız. Özellikle üniversiteden yeni mezun olmuşsanız kesinlikle şahit olacaksınız... Arkadaşlarınıza mesaj attığınızda şu diyaloğu yaşamaya hazırlıklı olun.

- Slm cnm nasılsın, nasıl gidiyo hayat?
+ Kusura bakma ya. Telefonum bozuldu geçen gün ve tüm numaralar silindi. Siz kimsiniz?
- .......
Bu diyaloğu yaşayacaksınız. Emin olun. Başınıza geldiği zaman "Mustafa demişti" dersiniz.

Bu yazı, ilk mesajı atan kişiyseniz cevaba alışmanız; mesaja maruz kalan kişiyseniz cevap verebilmeniz için hazırlanmıştır. Bir nevi hayır işi yani. Duanızı eksik etmeyin, bana yeter...

Neyse, fazla uzatmadan sadede gelelim. Efenim evinizde oturuyorsunuz, koltuğunuza uzanmışsınız. Elinizde meyve tabağınız veya soğuk içeceğiniz var; magazin programı izliyorsunuz. Birden bir ses: dıt dıt...

Mesaj gelmiş. "Kim bu münasebetsiz" deyip mesajınızı açıyorsunuz. Karşınızda tanımadığınız bir numara. Daha doğrusu ARTIK tanımadığınız bir numara.

ARTIK neden mi tanımıyorsunuz? Çünkü mezun olduktan sonra bu numaralar bir daha nerede lazım olacak deyip rehberi temizlediniz ya, unuttunuz mu!?

Ama gördüğünüz gibi lazım oldu.

E be güzel kardeşim, o numara oracıkta duruyordu. Sana ne zararı vardı! Belki o arkadaşına birgün piyangodan büyük ikramiye çıkacak, belki çok önemli bir şirkette önemli pozisyonlara gelecek ve kendisinden referans olmasını isteyeceksin, belki çok meşhur birisi olacak. Hayat bu. Belli mi olur! Dursun işte rehberinde.


Henüz silmeyenler varsa, aklını başına alsın, iyi düşünsün...

Ama biz sildiğimizi varsayalım. Arkadaşımız da bütün iyi niyetiyle bize mesaj atmış olsun. Olsun ki hikaye yürüsün... Bu noktadan sonra yapılabilecek 2 şey var:

1) Onunla konuşarak, muhabbetin gidişatından kim olduğunu çıkarabilirsiniz. Tabi bu ciddi bir yetenek gerektirir ve karşınızdaki kişiyi attığı mesajlardan çıkarabilecek kadar tanımanız gerekir. Ki öyle birisi olsaydı zaten silmezdiniz Silmezdiniz değil mi?

2) Numarayı tanıyamadığınızı söyler ve kim olduğunu sorarsınız. İşte bizi ilgilendiren kısım burası... Numarayı nasıl tanımazsın diye merak etmez mi arkadaşınız? Eder. O yüzden bir de bahaneniz olması lazım.

Şimdi size can kurtaran bahaneler vereceğim. Bir yere not edin, lazım olacak. Geçerliliği defalarca test edilmiş ve onaylanmış bahaneler bunlar. İşte bahaneler:

1) Telefonum tuvalete düştü, bütün numaralar da gitti haliyle. İçim yanıyor vallahi!

2) Telefonum bozuldu. Sonra yaptırdım ama maalesef numaraları kurtaramadık.

3) Telefonum kayboldu. Nasıl oldu anlamadım. Telefon neyse de numaralar gitti ona yanıyorum.

4) Sim kartım kayboldu. Nerede çıkardığımı hatırlamıyorum. Aksilik bu ya numaralar ondaydı.

5) Telefonum çalındı. Nasıl oldu anlamadım. Çalındığından haberim bile olmadı. Düşürmüş de olabilirim.

6) Telefonumu değiştirdim, numaralar öteki telefonda kaldı. Seninki de ondadır kesin.

7) Telefonuma virüs girdi, bütün numaraları sildi. Gitti bütün tanıdıklarım.

8) Nasıl oldu anlamadım, tek tuşla bütün numaraları sildim. Demek ki fazla kurcalamamak lazım telefonu.

9) Telefon küçük kardeşimin elindeydi. Yanlışlıkla silmiş olmasın sakın! Vallahi silindiğinden haberim bile yok!

10) Numaran var ama isim çıkmamış. Hay Allah telefonum mu bozuldu acaba?

Ben üzerime düşen vazifeyi yaptım. Gerisi size ve inandırıcılığınıza kalmış.

Bahaneleri verdik. İlk mesajı atan kardeşime de bir iki tavsiye vermek boynumuzun borcu artık. Güzel kardeşim, birisi sana böyle bahaneler öne sürdüğü zaman iki defa düşün. Ama çaktırmadan düşün. Karşındaki de insan neticede. Yapmış bir hata. Affet gitsin.

Bu arada bir gün ben de böyle mazeretler öne sürebilirim. Yanlış anlamayın sakın, kimseyi silmem ben. Mazeretim neyse doğru söylüyorumdur :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar



Bilgilendiren Haberler'de günlük diziler, kadın programları, gündüz kuşağı programları, magazin programları, kore dizileri, hint dizileri, yerli diziler, fragmanlar, dizi fragmanları, sinema fragmanları, ilginç bilgiler, ilginç haberler, etkinlik duyuruları, internet ve bilgisayar kullanımına dair faydalı bilgiler, güzellik sırları, dekorasyon önerileri, edebiyat haberleri, komik videolar, oyun tavsiyeleri, sinema filmi fragmanları, blogger ipuçları, biyografiler, sevilen oyuncuların fotoğraf galerileri, şarkı sözleri, müzik listeleri, uydu tv frekansları ve yaşama dair çok daha fazlasını bulacaksınız.

Sosyal ağlarda bizi takip edin: Facebook | Twitter

İnternetten Video İndirme Yöntemleri | Youtube'dan Programsız Mp3 indirme | Aleyna Tilki kimdir? | TPDF ve Resim Dosyasındaki Yazıları Word'e Aktarmak

Bilgilendiren Haberler © 2011-2018. Dizi ve tv programı dışındaki yazıların her hakkı saklıdır. Kaynak göstermek koşulu ile alıntı yapılabilir.